[sinod] Esimene talgupäev lükkub edasi

Luc Saffre luc at saffre-rumma.net
Fri Jan 21 06:16:03 UTC 2022

Tere hommikust,

26. jaanuar ei sobi, sest üks oluline liige pole sel päeval vaba. Nii et
esimene talgupäev lükkub edasi 1 nädala võrra: 2. veebruar 2022 kell
12.30 Pirita kloostris.
Palun andke uuesti teada, kes saab tulla ja kes mitte.

Ega see edasilükkamine ole halb asi. Ma sain aru, et raske on
kommenteerida nii pikale tekstile. Vahepeal püüan ette kujutada, mida me
talgupäeval teeme. Kes viitsib, võib piiluma tulla ja kaasa mõelda:
https://hw.saffre-rumma.net/sc/talgud/
<https://hw.saffre-rumma.net/sc/talgud/>
Aga ärge pabistage, kui asi tundiúb segane, küllap Püha Vaim aitab
selgust luua.

Luc

P.S. Täna kell 17:00 on Tallinna Peeter-Pauli kirikus ühine palvus
Kristlaste ühtsuse palvenädala raames
<https://www.katoliku.ee/index.php/et/uudised/eesti/699-kristlaste-uehtsuse-palvenaedal-2022>.
Ise olen minemas ja vähemalt üks luterlane lubas ka tulla :-)