[sinod] Version 15 is out. See you today at 12:30

Ingmar Kurg ingmar.kurg at gmail.com
Wed Mar 23 06:45:48 UTC 2022

Hommikust, pühad mehed ja naised!
Mul oli eile-üleeile Luciga kirjavahetus. Ma ütlesin, et pean kahjuks
loobuma koostööst, sest dokumendi uues versioonis kordub ikka jälle
absurdne jutt, millest me viimati rääkisime. Eelmisest kohtumisest jäi
mulje, et saab lahendatud ja Luc lõpetab ära. Ei, Luc ei loobunud, vaid
versioonis v14 peitis punkt 83 alla.
Luc palus mind siiski tulla tänasele kohtumisele, lubades teksti muuta.
Nüüd on muutunud nii palju, et sõna-sõnalt sama absurd on peidetud
versioonis v15 punkt 200 alla.
See on veider käitumine.
Ma võtsin meie tööd tõsiselt, sest töö on vajalik ning sisu on suurepärane.
Kuid sellest on saanud följeton. Ei ole enam tõsiseltvõetav.
Visioon sinodaalsest kristlaskonnast on hea. Kiriku raamidest välja minna
ja kuulutada mittekonfessionaalset evangeeliumit on mõeldav, kui Püha Vaim
valib inimesed ja varustab neid apostellike võimetega. Kuid ühe
institutsiooni asendamine teise institutsiooniga ei muuda midagi.
Pole mõeldav, et paavst loobub olemast paavst. Paavst ei saa lahkuda oma
positsioonilt.
Visiooni lõigus on absurd, millega ei saa kaasa tulla:

Pope Francis will take yet another important step during his lifetime. He
will appoint another person as the leader of the Catholic church. This
leader will have full authority over the Catholic church, but remain under
the authority of the Pope. The Pope himself will then appoint a dozen of
friends. Not all of them will be Catholic.

Kirjutan punasega, et oleks arusaadav. Kas see punane joon jääb meid
lahutama?
Ingmar

Kontakt Luc Saffre (<luc at saffre-rumma.net>) kirjutas kuupäeval K, 23. märts
2022 kell 07:57: